dinsdag 20 augustus 2013

Western!


Na 4 weken USA en 2 weken Mud Lake Idaho ben ik al helemaal ingeburgerd haha, I already love my hostfamily! Ben echt blij dat ik hier terecht ben gekomen en ik kan het ook super goed vinden met mn hostzusje! Afgelopen week ben ik voor het eerst naar een echte western rodeo geweest, super gaaf om te zien! Cowboys die de koeien vangen en mensen die op een stier zitten totdat ze er af worden gegooid. Op de rodeo heb ik weer super veel nieuwe mensen ontmoet en echt iedereen is belangstellend en sommige mensen stellen echt super rare vragen als ‘Do they have Pepsi in the Netherlands?’ of ‘Oh the Netherlands, beautiful mountains overthere, right?’ haha. Maar wat eten amerikanen veel en ongezond, het is echt niet normaal, heb nog geen normaal eten kunnen vinden. Op de rodeo/fair was zoooo veel fastfood!! Ze hebben ook een drankje Mountain Dew wat echt super veel suiker en cafeïne bevat, als je dat drinkt dan kun je de hele dag door zonder iets te eten haha. Braidyn heeft me op de rodeo ook aan super veel mensen voorgesteld en sommigen noemen me ook wel ‘taylor swift’ omdat ze me daarop vinden lijken haha. Na de rodeo zijn Braidyn, ik en nog een paar van school in een auto wezen ‘driften’ super gaaf want iedereen kan hier gewoon autorijden, mensen lachen je uit als je op een fiets of scooter zit (daar wil je echt niet mee gezien worden). Afgelopen week heb ik me ook ‘geregistreerd’ op school, ik heb m’n vakken gekozen wat er echt een heleboel zijn: Modern US history, English, Forensics, Drama, Weight training haha, Algebra, Business economics, painting, Biology anddd Drivers Ed, woeehh ik ga m’n rijbewijs halen! Heb ook voor het eerst autogereden wat echt super raar was maar echt leuk!! Op school heb ik een echt amerikaans kluisje gekregen met een ingewikkeld code slot waar ik de eerste weken zeker nog problemen mee ga krijgen! De sporten die ik gekozen heb zijn Basketball en Track (superveel mensen hebben me gesmeekt basketbal te gaan doen aangezien ik lang ben haha). Vrijdag hebben we schoolshopping gedaan, alles is zooooo goedkoop en ze hebben Hollister, Victoria Secret, American Eagle, Aeropostale, macy’s etc. Zaterdag zijn we naar ‘Grammy’ in Rexburg geweest wat ongeveer 45 min rijden is. Daar zijn Braidyn, Summer en ik naar een brug met een rivier gereden waar we vanaf konden springen haha, super gaaf! ’s Avonds zijn we met wat mensen van school naar de drive-in geweest, dat is dus een bios waar je met je auto in gaat, iemand had een super grote pick-up met een zitzak en dekens erin waar we met zn allen in zaten en naar de film keken! Braidyn en ik zijn nog even ‘illegaal’ bezig geweest door ’s avonds onze naam op de brug te spraypainten als ‘herinnering’ super eng ’s avonds in het donker kijken of er geen police langs rijd haha. Kortom the USA = Awesomeeeee
Helaas kan ik nog geen foto’s posten op mn blog, daar is internet te langzaam voor, als ik mn laptop een keer mee naar school neem probeer ik het daar wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten