dinsdag 9 juli 2013

nog 14 nachtjess!

Over 14 dagen zit ik dus in het vliegtuig richting Boston! De tijd gaat echt snel... Laatste keer dat ik geschreven heb is ongeveer wel een maand geleden. Ondertussen heb ik toen te horen gekregen dat ik helaas gezakt ben voor mijn HAVO diploma, gelukkig had ik met mijn ouders al een 'deal' gesloten dat ik alsnog naar Amerika mocht ook al was ik gezakt. Ik ben nu definitief gezakt op 0,1 punt. mijn examen cijfers waren nog niet zo heel slecht maar net een 5 teveel. Nou kan ik niet zeggen dat ik er niks aan gedaan heb want ik heb het hele jaar er hard aan gewerkt en dat weten m'n ouders ook. Nu ga ik na Amerika de VAVO doen (sprint-havo) waar ik dus alleen de vakken waar ik op gezakt ben over moet doen, waaronder Engels wat dan geen probleem meer mag zijn! Verder ben ik afgelopen maand nog naar het consulaat geweest voor mijn Amerikaanse visum, best raar dat je op een stukje Amerikaans grondgebied in Nederland loopt haha. Allemaal heel streng maar het is uiteindelijk toch gelukt :) Vluchttijden zijn nog niet bekend, weet alleen dat ik op Dinsdag 23 Juli vlieg samen met de andere Exchange Students van EF die naar het 'language and culture camp' gaan! Nog niet van veel mensen afscheid moeten nemen, alleen van opa en oma die nu op vakantie gaan en pas weer terug komen als ik weg ben! Heb nog helemaal niet het gevoel dat ik weg ga haha dus deze dagen nog veel met vrienden leuke dingen doen en dan komt het afscheid vanzelf wel. Als 'afscheids cadeautje' ben ik nog met m'n mams naar Turkije geweest, ben nu net weer 2 dagen terug, echt geweldig gehad! Mooi weer, strand, zwembad! Daar was ik na een jaar school echt wel even aan toe! Nu ik terug ben gaat alles wel sneller en krijg ik ook al berichtjes van mn gastgezin en IEC van "jaa dan en dan gaan we een uitstapje daarheen maken, maar je moet wel toestemming van je ouders hebben vraag dat even". Het is nog steeds heel onwerkelijk dat ik over 14 dagen gewoon een jaar niet in Nederland woon haha.
Nog even voor de mensen die mij niet kennen maar me wel volgen (wat er nogal veel zijn) jullie kunnen mn jaar ook volgen via Instagram, waar ik dus gewoon regelmatig foto's ga plaatsen. Facebook houd ik gewoon voor vrienden en familie en ook hier plaats ik gewoon foto's!

Instagram: xMelissa7








Geen opmerkingen:

Een reactie posten